De eerste dag! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu De eerste dag! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu

De eerste dag!

Blijf op de hoogte en volg Wietske

01 September 2017 | Ierland, Carlow

Hoi hoi!

Gisteren was dus de eerste dag.. Eerste keer vliegen! Het was niet heel geweldig, ik was blij dat het voorbij was. Maar de groep was erg positief en gaven me een aantal tips (zoals niet door het raam kijken).

We werden in Dublin ontvangen door de taxichauffeur en Margriet (!) Surprise! Zij was op doorreis o.i.d. dus het was een leuke verrassing dat zij opeens bij ons was.
Daarna was het een uurtje rijden naar ons huisje. In Ierland rijden ze stevig door, en echt gigantisch veel mensen zie je bellen achter het stuur. Er werd ons al verteld, mensen hier zijn best laks en doen niet echt aan regeltjes (of houden zich er in ieder geval niet aan).
Danny stond ons op te wachten. Ons huisje is eigenlijk een vakantiehuisje, veel hout. Wij wonen hier maar met z'n vijven, meer komen er ook niet bij. Dit zou eerst wel zo zijn.

Daarna werden we naar het andere huis gebracht voor de rest van de groep. Dit huis is veeeel groter en ruimer, en elke kamer heeft een eigen badkamer (en bad!). Daar komen nog wel drie andere Nederlanders in, van Menso Alting.

Daarna gingen we boodschappen doen en hebben we het hele huisje schoongemaakt. We hebben werkelijk alles uit de keukenkastjes gehaald, schoongemaakt, afgewassen en weer teruggezet. Daarna hebben we lekker gegeten.
's Avonds waren we toch echt wel heel moe na deze dag en zijn we maar gaan slapen.. (;

• 01 September 2017 - 22:26

Corry En Jan Janssen:

Kijk es an het begin is er...goed aangekomen....leuk verslag...en het is nu écht begonnen....we blijven uitzien naar jou verhalen...sterkte én geniet ...