De bergen Glendalough! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu De bergen Glendalough! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu

De bergen Glendalough!

Blijf op de hoogte en volg Wietske

09 Oktober 2017 | Ierland, Carlow

Afgelopen weekend waren we naar de bergen Glendalough geweest! We zouden daar eigenlijk het weekend daarvoor heen gaan, maar vanwege de storm (het was windstil..) die over Ierland zou gaan hadden we het een weekje opgeschoven.

Het was echt prachtig, maar zoooooo vermoeiend. We hebben ongeveer 10 kilometer gelopen, zo'n 3 uur lang. Het was echt zwaar omdat we helemaal naar boven moesten, en daarna heel lang lopen en dan 500 treden door het bos weer naar beneden. Maar het uitzicht was echt prach-tig, en we hebben ook nog in de pub een biertje gehad (;

Verslag uit: Ierland, Carlow

Wietske

Hiya! Voor mijn opleiding MBO Verpleegkundige loop ik 4 maandjes stage in Carlow, Ierland! En je weet wat dat betekent: mega veel te vertellen! (;

Actief sinds 31 Aug. 2017