Een dagje Kilkenny! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu Een dagje Kilkenny! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu

Een dagje Kilkenny!

Blijf op de hoogte en volg Wietske

23 Oktober 2017 | Ierland, Carlow

Zaterdag ben ik een dagje naar Kilkenny geweest! Ik loop daar stage, en een collega die ons elke avond naar het station brengt, is ook een halve gids haha. Elke avond neemt hij een andere weg en laat ons allemaal dingen zien wat we écht moeten bekijken en gaan doen.

Zaterdag ben ik dus met de trein naar Kilkenny gegaan. Je kan er best veel zien, maar alles staat heel dicht bij elkaar. Je kan het dus prima lopend doen.

Ik heb veel rondgelopen, en ben zelfs in het kasteel geweest. Ik was best trots op mijzelf, want als je me een beetje kent weet je dat ik hele paniekaanvallen krijg als ik ergens heen moet waar ik nog nooit geweest ben of dat ik weet dat ik mensen moet aanspreken. Maar ik ben dus tóch naar binnen gegaan. De mensen daar waren heel aardig, en vonden het leuk dat ik in mijn eentje, in het 'afschuwelijke' weer (hun woorden) naar buiten ben gegaan. Ze vroegen wat ik er deed en wat de verschillen zijn, etc. Ze waren heel aardig.

Het was echt prachtig. Ook ben ik voor het eerst in twee maanden ofzo weer naar de Starbucks geweest! Ik heb ervan genoten ^^

  • 02 November 2017 - 14:42

    Kees En Elze Kuijper:

    Hey Wietske, leuk je verslagen zo en interessant land. Als ik het goed heb kunnen die mensen heel griezelige volksverhalen vertellen. Misschien eens naar vragen of doe je dan geen oog meer dicht? En kun je nog naar de kust? Schijnt fraai te zijn. Of kan dat nu niet met die genadeloze orkaan? :)

    Hartelijke groet van Kees en Elze Kuijper (GKN 's-Heerenbroek)

  • 03 November 2017 - 23:16

    Wietske Van Gent:

    Hoi Kees en Elze! Leuk, jullie berichtje! Ik heb de verhalen nog niet gehoord, maar ik ga zeker vragen! Ik ga nog proberen naar de kust te gaan, maar omdat ik de enige ben die geen familie/vrienden op bezoek krijgt, is de rest allemaal al wel geweest. Mijn huisgenoot zijn ouders komen nog, en dan mag ik ook een dag mee als ze het land gaan verkennen, dus wie weet! Tot snel en groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Carlow

Wietske

Hiya! Voor mijn opleiding MBO Verpleegkundige loop ik 4 maandjes stage in Carlow, Ierland! En je weet wat dat betekent: mega veel te vertellen! (;

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 9329

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 31 December 2017

Ierland!

Landen bezocht: