Ik was in Dublin! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu Ik was in Dublin! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu

Ik was in Dublin!

Blijf op de hoogte en volg Wietske

12 November 2017 | Ierland, Carlow

Gisteren ben ik helemaal in mijn eentje naar Dublin geweest! Ik had daar zin in en ben gewoon lekker alleen gegaan (:

Eén van mijn grootste wensen was altijd al om naar de library in Trinity College te gaan, dus daar ben ik als eerste heen geweest. Het was echt prachtig, maar niet zo 'magisch' als op de foto's die je op internet ziet. Daar ben je natuurlijk helemaal alleen. Ik was er al om 9.30u denk ik, maar al gelijk heel druk. Door de vele mensen is het hele magische er gewoon een beetje af.. Dat was wel jammer, maar alsnog echt heel mooi.
Ook echt het eerste wat mij opviel toen ik binnenliep was de geur. Echt, love it. De smell van oude boeken. Het was echt heel mooi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Carlow

Wietske

Hiya! Voor mijn opleiding MBO Verpleegkundige loop ik 4 maandjes stage in Carlow, Ierland! En je weet wat dat betekent: mega veel te vertellen! (;

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 9325

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 31 December 2017

Ierland!

Landen bezocht: