Rondleiding door ons huisje - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu Rondleiding door ons huisje - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu

Rondleiding door ons huisje

Blijf op de hoogte en volg Wietske

18 September 2017 | Ierland, Carlow

Vandaag hadden we school. Officieel van 9.30u tot 13.00u, maar vandaag van 10 tot 12.30u. Danny appte ons dat hij 'iets' later zou komen, dus rond 10.20u deed hij eindelijk de deur los.

We moesten alle formulieren en papierwerk op orde maken, dus dat hebben we gedaan. Zodra we thuis kwamen moesten we een filmpje maken van ons huisje, meer voor het Engels dan het filmpje zelf.

Toen we thuis kwamen bleek de stroom eraf te zijn, onze huisbaas was al langs geweest maar we waren op school. We hebben dus ons filmpje gemaakt en zijn daarna maar naar de supermarkt geweest.

Twee van ons huisje hadden een puppy gevonden, ze hadden Danny geappt en thank god zei hij dat het geen puppy was maar een hond, ze die zo snel mogelijk terug moeten brengen en dat het illegaal is. Zij wilden hem eerst nog mee naar binnen brengen maar toen was ik echt heel boos geworden en gezegd dat ik dat dus echt niet wil hebben. Gelukkig zeiden de mensen van het andere huisje ook dat dat geen goed plan was, straks heeft die vlooien ofzo. Ik was echt zoooo opgelucht.

Nu we dus toch een filmpje hebben gemaakt, dacht ik: die kan ik ook wel hier plaatsen. (;

  • 21 September 2017 - 22:56

    Anja Te Boekhorst :

    Hé Wietske, bedankt voor je kaartje! Ik heb je gevonden hoor. Dus vanaf nu ga ik je volgen. Groetjes van alle collega's van Schuilenburg.

  • 23 September 2017 - 14:42

    Wietske Van Gent:

    Hoi Anja, wat leuk! (:

  • 24 September 2017 - 17:11

    Dennis:

    Hee Wiets!

    Ziet er leuk uit hoor!
    "Here we have some security camera's"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Carlow

Wietske

Hiya! Voor mijn opleiding MBO Verpleegkundige loop ik 4 maandjes stage in Carlow, Ierland! En je weet wat dat betekent: mega veel te vertellen! (;

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 9319

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 31 December 2017

Ierland!

Landen bezocht: