Vrij van school vanwege de orkaan! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu Vrij van school vanwege de orkaan! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu

Vrij van school vanwege de orkaan!

Blijf op de hoogte en volg Wietske

16 Oktober 2017 | Ierland, Carlow

Vandaag en morgen was/ben ik vrij vanwege de orkaan Ophelia. Vanmorgen ben ik even naar buiten geweest (2 uur) omdat ik die orkaan toch wel mee wilde maken. Nou, hier schijnt het nog mee te vallen maar het waaide echt wel hard. Ook zijn alle winkels dicht en liggen er op straat veel vreemde objecten.. Haha.
Ik heb gehoord dat in Waterford (redelijk dichtbij Carlow) een vrouw is overleden toen een boom op haar auto viel. Best eng dus. In heel veel huizen is de stroom eraf maar wij hebben daar gelukkig geen last van!





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Carlow

Wietske

Hiya! Voor mijn opleiding MBO Verpleegkundige loop ik 4 maandjes stage in Carlow, Ierland! En je weet wat dat betekent: mega veel te vertellen! (;

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 9315

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 31 December 2017

Ierland!

Landen bezocht: