Voor het eerst halloween! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu Voor het eerst halloween! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu

Voor het eerst halloween!

Blijf op de hoogte en volg Wietske

01 November 2017 | Ierland, Carlow

Afgelopen vrijdag was op stage halloween! Echt heel leuk, ik had dit namelijk nog nooit zo erg meegemaakt. Ook alle collega's waren verkleed, en alle cliënten deden leuk mee! Het was echt een topdag.

Zondag en dinsdag was het halloween zelf. Het was echt heel leuk, we gingen met andere Nederlanders die we hier hebben leren kennen. Dinsdag heb ik ook nog iets gedaan, zoals het fake-blood, maar ik had toen een date met de barman haha.

Leuk om zo halloween mee te maken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Carlow

Wietske

Hiya! Voor mijn opleiding MBO Verpleegkundige loop ik 4 maandjes stage in Carlow, Ierland! En je weet wat dat betekent: mega veel te vertellen! (;

Actief sinds 31 Aug. 2017
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 9323

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 31 December 2017

Ierland!

Landen bezocht: