Ierse pub en officieel naar school! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu Ierse pub en officieel naar school! - Reisverslag uit Carlow, Ierland van Wietske Gent - WaarBenJij.nu

Ierse pub en officieel naar school!

Blijf op de hoogte en volg Wietske

04 September 2017 | Ierland, Carlow

Vandaag ben ik voor het eerst officieel naar school geweest! We begonnen om 9.30u, en we gingen eerst kennismaken met Jamie, de youthworker. Hij werkt hier, is de baas van één van ons hier die daar stageloopt, maar als wij problemen hebben of ergens mee zitten mogen we hebben een mailtje sturen of appen. We kunnen altijd bij Danny, Claire of Sean terecht, maar als we ons daar niet fijn bij voelen kunnen we dus ook naar Jamie.

Afgelopen zaterdag zijn Elsemiek en in de Ierse pub in geweest, wat erg leuk was. We hebben maar één drankje gedaan want we waren al erg moe, maar het was zeker gezellig. We hebben al een aantal Ieren gesproken, maar die waren om 23 uur al dronken.. (;

Ook ben ik geslaagd voor een uniform kopen. White poloshirt, navy trousers, black shoes. Het ziet er afschuwelijk uit. Ik moet er nog wel even aan wennen haha.

Vandaag hebben we eindelijk allemaal onze eigen huissleutel gekregen, wat wel fijn is. Ook nu we meer afzonderlijk van elkaar dingen gaan doen.

Vanavond is pizzaparty, want Sil kom om 19.30u bij ons aan, dus dan is de hele groep compleet. Iedereen gaat naar ons toe, en dan pizza bestellen op kosten van Danny! :D